check Ilmainen toimitus alkaen 200,00 €
check Palautukset enintään 14 päivää
check Osta se nyt! 30 päivän maksu
check Tukkualue - B2B

Hankinnat

Miten teen tilauksen verkkokaupassa?

 

  1. Jokaisen tuotteen vieressä näet suuren oranssin painikkeen "LISÄÄ OSTOSKORIIN". Klikkaa sitä lisätäksesi valitun tuotteen ostoskoriin.

  2. Kun olet lisännyt tuotteen ostoskoriin, sinulta kysytään, haluatko jatkaa ostoksia (vaihtoehto "Jatka ostoksia") vai haluatko jatkaa tilausta (vaihtoehto "Tilaa").

  3. Valitse vaihtoehto "Tilaa", niin sinut ohjataan ostoskoriin.

  4. Jos haluat tilata enemmän kuin yhden kappaleen valitusta tuotteesta, voit lisätä määrää ostoskorissa tai tuotekortilla.

  5. Jos sinulla on alennuskoodi, syötä se kenttään, joka ilmestyy "Minulla on alennuskoodi" -osiossa, kun klikkaat plussamerkkiä.

  6. Klikkaa "TOIMITUS JA MAKSU" -painiketta päästäksesi valitsemaan maksu- ja toimitustapaa.

  7. Jos et ole kirjautunut sisään, sinut ohjataan kirjautumissivulle. Voit kirjautua sisään tilillesi, luoda uuden tilin tai valita vaihtoehdon "OSTOSKORIIN REKISTERÖITYMÄTTÄ". Suosittelemme kirjautumista sisään tai uuden tilin luomista, jos tämä on ensimmäinen ostoksesi kaupassamme. Tilin avulla saat pääsyn tilaushistoriaasi, mikä helpottaa tulevia ostoksiasi!

  8. Valitse maksutapa ja toimitustapa.

  9. Klikkaa viimeisessä vaiheessa "TOIMITUS JA MAKSU". Tämän jälkeen näet tiedon, että tilaus on hyväksytty käsittelyyn, ja tilausnumerosi, joka kannattaa tallentaa.

 

Kuinka teen tilauksen puhelimitse?

 

Asiantuntijamme odottavat sinua numerossa +48 17 247 22 20 maanantaista perjantaihin klo 8:00–17:00. Haluatko tehdä tilauksen puhelimitse? Se on helppoa eikä vie enempää kuin muutama minuutti. Lue, miten voit valmistautua puhelinostoksiin.

  1. Valmistele tietosi:

  2. Yhteystietonumerosi (tarvitaan kuriirin kanssa yhteydenottoon).
  3. Sähköpostiosoite.
  4. Toimitusosoite (kaupunki, postinumero ja katu).
  5. Moottoripyörän merkki ja malli (näiden tietojen avulla voimme valita tuotteet nopeammin sinulle).
  6. Valmistele tuotetunnukset - ennen kuin otat yhteyttä asiantuntijoihimme, kannattaa tarkistaa tuotteiden tunnukset, jotka aiot tilata.

  7. Näin tilausaika lyhenee minimiin, ja tuotteet toimitetaan vielä nopeammin. Tuotetunnukset löytyvät verkkokaupastamme. Katso, mistä löydät tuotetunnukset.

  8. Jos omistat kiinalaisen mopon tai nelipyöräisen quadin, mittaa tarkasti osa, jonka haluat ostaa meiltä. Ilmoita mitat asiantuntijoillemme. Voitko pitää osaa kädessäsi puhuessasi? Hienoa, näin voimme valita sinulle parhaan tuotteen!

  9. Soita numeroon +48 17 247 22 20, paina "1" näppäimistöllä muodostaaksesi yhteyden puhelintilauksiin ja anna asiantuntijalle tuotteiden tunnukset, jotka haluat tilata.

Ota huomioon, että moottoripyöräkauden aikana asiantuntijoihin saattaa kestää yhteydenottoon normaalia kauemmin. Suosittelemme tilausten tekemistä verkkokaupassa (katso, kuinka helppoa ja nopeaa se on!). Lue, miten teet tilauksen verkkokaupassa.

 

Tarvitsenko tilin tehdäkseni tilauksen verkkokaupassa?

 

Ei, sinun ei tarvitse tiliä tehdäksesi tilauksen verkkokaupassa. Suosittelemme kuitenkin tilin luomista. Tili on ilmainen, ja sen luominen kestää vain muutaman hetken. Näin saat pääsyn tilaushistoriaasi ja voit tehdä tulevia ostoksiasi verkkokaupassamme nopeammin.

 

Ovatko kaikki verkkokaupan tarjonnassa olevat tuotteet saatavilla?

 

Jokaisessa tuotteessa on tieto siitä, onko tuote varastossa, ja arvioitu toteutusaika. Jos tilauksesi käsittelyaika on pidempi kuin tuotekortissa ilmoitettu aika, asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.

 

Ovatko verkkokaupan tuotteiden hinnat ajankohtaisia ja lopullisia?

 

Kyllä, verkkokaupassa ilmoitetut tuotteiden hinnat ovat nykyisiä bruttohintoja ja lopullisia hintoja.

 

Mistä löydän tilausnumeron kuitista?

 

Tilausnumerosi löydät viivakoodin alapuolelta kuittisi alaosasta (katso alla oleva kuva).

 

Missä voin löytää tilausnumeron laskulta?

 

Tilausnumeron löydät laskusta kahdesta paikasta: viivakoodin alapuolelta laskun oikeasta yläkulmasta ja tilausyhteenvedon taulukon alapuolelta laskun keskellä vasemmalla (katso alla oleva kuva).

 

Miksi ostoskorissani oleva tuote on loppu?

 

Tuote varataan vasta tilauksen tekemisen jälkeen. Jos se on hyvin suosittu tai viimeinen kappale, se voi olla varastosta loppu, kun lisäät sen ostoskoriin, mutta ei enää saatavilla, kun siirryt kassalle. Suosittelemme tilauksen tekemistä nopeasti varmistaaksesi, että tuote saapuu sinulle.

 

Mitä asiakirjoja voin saada tilaukseni mukana?

 

Jokaisen tilauksen mukana toimitetaan myyntiasiakirja. Tuotteisiin, joiden osalta tämä on tarpeen, liitetään ohjeet ja takuukortti.